Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2020 16:31 - Крилата на демокрацията
Автор: litatru Категория: Поезия   
Прочетен: 1668 Коментари: 8 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
„Дай на тези, които обичаш криле, за да летят; корени, за да се върнат и причини, за да останат.”
(Автор: Далай Лама)
*
КРИЛАТА НА ДЕМОКРАЦИЯТА
Автор: Величка Николова – Литатру


Тук снежинки прехвърчат навън.
Връхлетя ни живот – много труден.
Не звучи днес камбанния звън
от параклиса срутен, безлюден.
На стената в дома ни виси
малка, стара, безмълвна икона.
Тя ни гледа със слепи очи –
непричастна и глуха кокона.

Ти се стягаш беззвучно за път.
Аз ти шия криле с моите сълзи.
Знам, отчаян ще тръгнеш отвъд –
в свят незнаен и може би – вълчи.
image
Аз оставам във родния свят
с нашето чедо – едничко, невръстно.
Ще го ръси тук ябълков цвят,
а България ще му е кръстник!

Любовта ми към теб ще хвърчи.
Аз в гнездото за теб ще лелея.
След годинка – синът ще търчи,
а аз радостно ще му попея!
Днес се ронят целувки от мен.
Ще ги пратя в писмо да те топлят.
Щом се върнеш, ще си запленен
от сина ни, играещ със топка.
Ще живеем под родно небе.
Родно слънце над нас ще се рее…
Петгодишният син ще расте.
Мир и труд с благодат ще се леят!

Литатру
България, София



Гласувай:
17


Вълнообразно


1. milady - ((((((Р))))) вили, непостижимоо силна красота, си сътворила.
19.02.2020 17:38
благодаря ти,мила!

Ти се стягаш беззвучно за път.
Аз ти шия криле с моите сълзи.
Знам, отчаян ще тръгнеш отвъд –
в свят незнаен и може би – вълчи.
цитирай
2. lexparsy - Моите поздравления за реализир...
20.02.2020 01:29
Моите поздравления за реализираната идея да съчетаеш живопис с хубава поезия!
Харесват ми публикуваните ти тук стихове, и пожелавам да има повече хора, сдобили се с живописните им илюстрации!
Лекс
цитирай
3. batogo - !!!:))) Чудесно силно, истинно творение, Лита!
20.02.2020 12:01
Когато любовта е истинска, трудностите отминават неусетно, защото няма по-велика сила от безусловната Любов!
Светли, пълни с вяра творчески дни!
цитирай
4. litatru - 1. milady - ((((((Р))))) вили, непостижимоо силна красота, си сътворила. 19.02 17:38
20.02.2020 14:12
milady написа:
благодаря ти,мила!

Ти се стягаш беззвучно за път.
Аз ти шия криле с моите сълзи.
Знам, отчаян ще тръгнеш отвъд –
в свят незнаен и може би – вълчи.

.................................................................
Милейди, благодаря от сърце на теб и всички, които четат стиховете ми.
Дано докосват чувствата и съзнанието ви наистина.
Някои от стиховете ми изглеждат надменни, защото са в първо лице, но не е така. Всеки поет знае, че "Аз" е събирателен образ в поезията.
Никого не искам да засегна и на никого не желая злото. Не си губя времето с крамоли.

(Дълго време не можех да публикувам. Дано е било по технически причини).
С поздрави и радост, че понякога ми се обаждаш и ме подкретяш! Литатру
цитирай
5. litatru - 2. lexparsy - Моите поздравления за реализир... 01:29
20.02.2020 14:18
lexparsy написа:
Моите поздравления за реализираната идея да съчетаеш живопис с хубава поезия!
Харесват ми публикуваните ти тук стихове, и пожелавам да има повече хора, сдобили се с живописните им илюстрации!
Лекс

................................................................
Радва ме факта, че четеш стиховете ми често
Винаги - добре дошъл!
Поздрави!
цитирай
6. litatru - 3. batogo - !!!:))) Чудесно силно, истинно творение, Лита! 12:01
20.02.2020 14:19
batogo написа:
Когато любовта е истинска, трудностите отминават неусетно, защото няма по-велика сила от безусловната Любов!
Светли, пълни с вяра творчески дни!

....................................................................
Радвам се, че ми се обади, Батого!
С уважение!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Поздравления и от мен за книгата...
24.02.2020 23:19
Поздравления и от мен за книгата!
Познавам стила ти, но в стихотворението, според мен има и нещо неизказано...... Упрек, вероятно към действителността? Но в поезията не всичко се казва Трябва да има и нещо неизвестно Това е общото й с математиката, освен римите....

Желая успех накнигата!
цитирай
8. litatru - Леон
14.03.2020 19:04
leonleonovpom2 написа:
Поздравления и от мен за книгата!
Познавам стила ти, но в стихотворението, според мен има и нещо неизказано...... Упрек, вероятно към действителността? Но в поезията не всичко се казва Трябва да има и нещо неизвестно Това е общото й с математиката, освен римите....

Желая успех накнигата!

............................................
Леон, благодарности и много, много здраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: litatru
Категория: Поезия
Прочетен: 400059
Постинги: 258
Коментари: 1205
Гласове: 7222
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031